Nie diétovať, ale jesť vyvážene. Nie cvičiť, ale trénovať. Nie len prežívať, ale žiť.

"..dodržiavam všetky stravovacie zásady a predsa nechudnem!"

Predpokladám, že ste už prečítali dokopy okolo 100 tipov, ako schudnúť – všade samé citrusy, 15 minút denne, dokonalá potravina melón, či vyradenie škrobov. Keďže každý z nás je unikát a má jedinečné chute a trávenie jednotlivých potravín, príde mi to priam šialené vylúčiť jednu z makroživín (napr. sacharidovú zložku stravy), alebo ponechať len bielkoviny s tukmi... a buďte spokojní! :)

Nepečený kokosový cheesecake s bielou čokoládou

Ak ste milovníkom cheesecake-ov a zároveň kokosu, tak toto musíte vyskúšať. Koláčik je nepravým cheesecakom, lebo neobsahuje syr, ale aj tak chutí skvelo. Základ torty som volila nepečený a jednoduchý, ale môžete ho zameniť za jeho zapekanú verziu inšpiráciou z iného receptu. Jadro koláčika je kokosové, a to najmä vďaka dôkladnému rozomletiu kokosu na "múčku". Čím drobnejší kokos bude, tým viac ochutí celý krém. Pre podržanie koláčika som zvolila aspoň polovičnú dávku stužovača  (a stačila). Táto verzia obsahuje aj polovicu krému s mixovanými malinami, ale aj čisto kokosový je výborný. :)

Najefektívnejší spôsob spaľovania tuku

Aký typ tréningu Vám pomôže zhodiť rýchlo a efektívne?

Častým názorom je, že ak sa chcete zbaviť nejakých tých kíl je lepšie zabehať si, než zdvíhať činky.  Jednoznačne existujú dobré dôvody na to vykonávať vysokointenzívne kardio, ktoré spáli množstvo kalórií. Avšak najúčinnejším spôsobom, ako sa zbaviť prebytočného tuku a zároveň si to udržať je kombinácia oboch – vytrvalostného a silového tréningu. Prečo?

Ako sa rozhýbať a byť aktívnym človekom plným energie

Ľudia boli odjakživa zvyknutý na chôdzu. Nie je to ani tak dávno čo bola chôdza jediným spôsobom ako sa niekam dostať, niečo urobiť, či len oznámiť. Aj preplnené parkoviská sú dôkazom toho, že vieme dostať to, čo chceme s minimálnym fyzickým úsilím. Samozrejme v mnohých ohľadoch je auto základom flexibility v pracovnej oblasti, no veľkou nevýhodou je, že aj tá trocha aktivity (ktorá nás možno delí od vysneného nízkeho percenta tuku) vymizla.

Pre pokročilých: Sledujete si svoje kalórie už dlhšie, máte vyvážený jedálniček a nechudnete?

Existuje viacero rozložení makroživín v rámci kalorického príjmu a ak ste už skúšali nejakú kombináciu, chvíľkovo zabrala, ale postava sa nevyvíjala ideálnym smerom, mali by ste skúsiť niečo zmeniť.

Toto nastavenie, ktoré v praxi často využívam aj ja moje klientky a dosahujeme s ním ideálne výsledky je určené práve ľudom, ktoré vykonávajú nielen posilňovanie, ale i aerobnú aktivitu viac krát do týždňa a chcú mať vyrysované telo bez prílišnej straty svalovej hmoty.